Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het programma van Gorden Ramsey echt of is het in scène gezet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Vast. Bijna alles op tv is in scene gezet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is vast in scene gezet. Als ze dat niet doen dan is het waarschijnlijk niet zo interessant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide denk ik.
Iedereen (vooral Gordon zelf) weet dat er camera's zijn en zal er daardoor een schepje bovenop doen.
Ook al zal het niet allemaal gescript zijn denk ik, wordt het wel een soort van acteren (al dan niet onbewust)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is echt in scene gezet.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het zijn zgn. formats waarbinnen hij een beetje zijn eigen draai aan het geheel kan geven maar wel beperkt. Herman den Blijker werkt met gelijksoortige formats cq. dezelfde programma-ideeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, er zijn inmiddels drie of vier programma's / series met Gordon Ramsay en van het begin tot aan het einde kan ik ze altijd uitstaan. TV vind ik meestal kneut, Maar Ramsay kijk ik graag. Misschien is de man gemaakt voor TV of maakt de man TV, maar ik denk dat hij gewoon is, hij faket niet nog word hij echt weer gegeven.

Ik denk dat er in de edit, het snijden van de interessante stukjes film graag gebruik word gemaakt van zijn idiosyncrasie.

in de onderstaande link kan je seizoen ACHT alweer vinden van Hells Kitchen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al heel lang geleden zei showmaster Rudi Carrell,niets wordt aan het toeval overgelaten.elke seconde tv. kost heel veel geld.alle amusement is in scene gezet.alle deelnemers zijn acteurs,je kunt die kostbare tv.tijd niet verdoen met amateurs.alles is gespeeld.na de opname`s
zit Ramsey na te babbelen met de acteur of actrice die hij net nog aan het uitschelden was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik smul altijd van dit programma. Maar ik denk dat ik ook een beetje in de maling wordt genomen. Ik heb het gevoel dat het half echt en half onecht is. Dat kan ik niet stoelen op feiten. Het is alleen maar een gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is bij elke aflevering wel het zelfde hè
Trammelant.
Het menu wordt veranderd en kunnen de drukte dan niet aan .
De ruzie wordt bijgelegd en een volle zaak en alles is perfect .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ook wel een beetje in scene gezet zijn hoor, voor de kijkcijfers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg veel knip- en plakwerk in de studio denk ik, hoe extremer hoe beter, anders kijkt er geen hond en wordt er gezapt naar andere zenders. Veel kijkers is goed voor de reclame-inkomsten. Veel nederlandse programma's zijn een kopie van buitenlandse,(reis-kook-quizprogramma's,talentenshows, datingshows, emo-tv) het "format" wordt gekocht, er wordt een nederlands sausje overheen gegoten en klaar is Kees. Niets nieuws onder de zon...... (The Musical) :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing