Waar moet een tekenfilm ''serie'' aan voldoen om te blijven hangen
Als ik de tv aanzet en toevallig langs een tekenfilm/animatiefilm kom vraag ik mij wel eens af is dit nou wel zo leuk?
Ik ben zelf 20 jaar en als ik de filmpjes van nu vergelijk met wat er in mijn kindertijd was is het toch wel een wereld van verschil.
Zo waren er de Smurfen, Boes, Dommel, Ducktales wie kent ze niet? En hoevaak je een aflevering ook gezien heb, het blijft altijd leuk. (zelfs voor de meeste volwassenen)
Dan kreeg je natuurlijk Pokemon, Yu-gi-ho, Dragonball en noem ze maar op. Ook deze tekenfilms zijn blijven hangen en zovaak uitgezonden op tv. Volgens mij is alleen Pokemon er nu nog.
Maar tegenwoordig naar mijn mening komen en gaan de tekenfilms razend snel op tv, dat je bijna geen tijd meer heb dat het blijft hangen. Zullen er echt kinderen zijn over 20 jaar die nog kunnen zeggen ''Jaaaaaa! dat keek ik vroeger altijd''
Of is dit nou gewoon een gedachtegang van iemand die zijn kindertijd voorbij is? (Ik kijk nog steeds graag tekenfims hoor, maar vind het nergens meer over gaan)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.