Spider-man vraag.
Hey Hallo,
Ik wil graag beginnen met de comics van spiderman, nu zou ik graag bij 1 beginnen en zo langzaam opbouwen.
Nu hoorde ik van een kennis die vaker comics leest dat er TPB's zijn, een soort bundeling van een reeks comics.
Nu zag ik op verschillende (voornamelijk amerikaanse) website een paar van deze bundelingen van spiderman.
bv deze Marvel Masterworks: The Amazing Spider-Man Volume 1 ISBN-10: 0785136924
Hier heb je ook een tweede deel van en een derde komt in november uit....deze beginnen bij 1 tot 10 dan 11 tot 20 etc etc...
het is een nieuwe uitgave van de orginele spiderman (zover ik er verstand van heb)
nu mijn vraag is dit een goede manier om te beginnen met een leuke collectie die ik later ook mijn kinderen kan laten lezen ? of raden jullie mij aan om het anders te doen, misschien zijn er andere bundelingen te vinden of een comlete set in 1x.
wat ik niet wil is dat ik lose reekse moet kopen (vergeet je er 1 dan ben je de pinuut) het lieft zou ik ook een hardekaft hebben..deze hebben de bovenstaande jammer genoeg niet.
als laatse heeft iemand een goed adres of website waar ik deze in NL zou kunnen kopen ?
Alvast bedankt !
Onno
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.