Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een goede Piano vst voor fl studio. Wie weet het?

Ik wil graag een goede (qua kwaliteit) piano vst voor fl studio kopen of eerst een demo downloaden kan ook. Dan weet ik teminste hoe goed de vst is. Maar ik weet niet welke de beste is. Wie weet een goede vst die ik kan gebruiken? Ik heb al allerlei soorten geprobeerd maar ze waren toch niet echt professioneel opgenomen. Het maakt niet uit hoeveel mb, gb of zelfs tb het is. Graag wil ik er eentje hebben. wie weet er een?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf deze

http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=204

Het is misschien niet de beste, maar hij is gratis en als je er een beetje reverb erbovenop gooit klinkt hij heel overtuigend. Wel moet je deze met een midi-controller spelen (als de noten met een constante velocity worden gespeeld klinkt het heel onrealistisch).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tja. Fruityloops is nou ook niet echt het beste programma om mooie samples in te maken. je kunt veel beter logic of East West gebruiken.

maar, ik heb zelf ook Fl :) ik gebruik voor piano geluiden het programma Sytrus. dit heeft redelijk mooie geluiden. (ook de strings e.d. zijn goed te doen)

veel succes ermee!

Toegevoegd na 1 dag:
oja, nog eentje.
hij zit (volgens mij gewoon standaard, want ik heb m niet apart gedownload). gewoon bij het rijtje in Fl Studio (nummer 8 dan)
Fl-Keys. ook een goeie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing