Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er mp3´s met zoekfunctie? Dat je bijvoorbeeld kan zoeken op Artiest en titel of album?

En welke mp3´s zijn er dan die dat hebben?
Misschien wat reviews van een paar?
Als het kan tussen de 50 euro. Anders maakt niet uit

Toegevoegd na 13 minuten:
MP3 SPELERS Even ter duidelijkheid :P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

MP3 is een bestandsformaat, niet een database / inventarisatie software.

Maar bv itunes is een pakket welke dat kan. Sterker nog, deze kan zelfs over internet je thema's opzoeken. Maar ook bv de yahoo media speler kan dit. Eigenlijk kan elk modern pakket dat wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 4shared.com is dat wel. als je mp3 zoek typ gewoon de artiesten + titelsong aan en bij albums, naam v.d album en daar achter .rar zetten en het kost gratis xD maar je moet ff uit kijke dat je de verkeerde niet neemt soms is de liedje niet afgemaakt ofzo maar zelf vind ik deze site best goed en mediafire ook btw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol ik denk dat je een MP3-speler bedoelt als je eentje wilt waar je op naam kan zoeken dan moet je gaan denken aan een met een groter schermpje en anders moet je even in een winkel informeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het moeilijk te vinden is voor die prijs... Maar misschien moetje eens zoeken bij het merk Archos.

Ga gewoon naar een winkel en vraag gewoon aan de mensen die daar werken :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image