Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze muziek video met een zangeres die op Cher leek, was op tmf in de jaren 80 of 90.?

Ik heb op tmf een videoclip gezien maar weet de titel of de artiest niet meer. Ik weet dat de zangeres op Cher leek en dat ze sexy gekleed op het einde van de video een bar uitliep met twee mannen als ik.me niet vergis en dat de titel frans klonk maar het lied in het Engels was. Ik zoek er al jaren naar maar nog niet gevonden.

4 dagen geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je misschien op zoek bent naar "Pour Some Sugar on Me" van Def Leppard. Die video heeft een bepaalde vibe die overeen kan komen met wat je beschrijft, en er zijn ook andere video's uit die tijd met vrouwen die sexy gekleed zijn.

Een andere optie zou "The Sweet Escape" van Gwen Stefani kunnen zijn, ook al is die wat later, maar het heeft wel die catchy stijl en een soort bar-setting.

Er waren veel video's in de jaren '80 en '90 met sexy beelden en Franse titels in een Engelstalig nummer. Wellicht dat het ook een minder bekende artiest of song kan zijn.

Wie heeft een idee welke clip dit zou kunnen zijn? Hebben jullie vergelijkbare ervaringen met het zoeken naar oude muziekvideo's?
4 dagen geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing