Hoe laat begint Mana met optreden 13 juli in Londen?

Ik heb het via Facebook, Instagram, de officiële website en de concertzaal gevraagd. Alleen van de laatste kreeg ik antwoord: We do not have any set times or information about support acts for the show.

Any information will be updated here https://www.ovoarena.co.uk/events/detail/mana

2 dagen geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

En zo te lezen op hun website gaan ze je dat ook niet vertellen. De deuren gaan open om 18 uur en dan kan je er maar beter staan. Ze zeggen:

"Wij vermelden geen individuele podia tijden, aangezien deze altijd bij benadering zijn en onderhevig aan wijzigingen naar goeddunken van de tourende partijen, en niet altijd voorafgaand aan het evenement beschikbaar zijn.
Later aankomen dan de vermelde openingstijd of het verlaten van de locatie vóór de eindtijd is op eigen risico van het missen van een deel van het evenement."
escape
2 dagen geleden