Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het zo stil rond Marco Borsato?

Waar blijven de nieuwe hits,zijn laatste al anderhalf jaar geleden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt het hem zelf vragen! Marco zit net als jij op hyves! Succes,je krijgt altijd antwoord hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hij zal best even een periode tot rust moeten komen na hat debacle van zijn Entertainmant Groep.Het is natuurlijk niet niks als zoiets je overkomt.Ik wens hem en zijn gezin het allerbeste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zit anders niet stil hoor...

Marco Borsato staat momenteel op nummer 3 in de top 40,samen met Guus Meeuwis zingt hij het nummer schouder aan schouder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na al het gedoe rond Marco, veroorzaakt door de financiële problemen en een aantal faillissement van bedrijven waar Marco mee te maken had, wil hij even rust, om daarna weer met succes terug te komen.

Hits schud je niet zomaar uit de mouw. Je moet wel de energie hebben, om van een nummer een hit te maken.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/plaat-borsato-wk-plaat-gaat.64289
Deze vraag heb ik vorige week nog gesteld, inmiddels is de plaat al een grote hit aan het worden en kan ik hem al aardig meezingen.
Misschien moet je een ander radio station opzetten :-) op q music draait hij al een paar weken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Linkje naar yputube van de nieuwe hit :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens naar deze vraag..

http://www.goeievraag.nl/vraag/maakt-marco-borsato-hits-stil.49857
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is allerminst stil rond Marco Borsato. Staat nummer 2 in de top 40 met Schouder Aan Schouder en treed vandaag op bij Guus Meeuwis in het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen en werkt aan een nieuwe CD!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je hem niet echt aan het volgen lijkt me.
Hij is aan het bijkomen van het faillisement van The entertainment group.
Inmiddels is hij bezig een nieuw bedrijf op te zetten.

Marco staat al weer een aantal weken hoog in de hitlijsten genoteerd samen met Guus Meeuwis en hun nummer Schouder aan Schouder.

En als je twitter hebt, en marco volgt dat zie je dat hij het razend drukt heeft.
En bijna dagelijks in zijn studio is te vinden samen met zijn producer.
Om weer knallende hits te gaan maken.
Dus het is zeker niet stil rond Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing