Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is goede muziek om je wakker te houden en algemeen aanvaardbaar door een grote groep mensen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Muziek waar de tekst je van interessert, je blijft dan geboeid luister, en zal niet zo snel in slaap vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alle concerten van Händel. En ze worden er ook nog eens vrolijk van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mmm, dan ben ik een uitzondering. Ik houd van klassieke muziek, maar van Händel word ik kriegel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf je in ieder geval wel wakker ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het harpconcert van Händel is in dit geval aan te bevelen.
't zal wel voor je wereldrecordpoging zijn. Betrek er zo veel mogelijk plaatselijke muzikanten bij. Nodig de plaatselijke krant uit dat op jouw evenement de harmonie 's nachts om 3 uur begint te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke muziek boven de 110 Bb is goed hiervoor. Dus welke muziek is minder relevant dan hoe hard die muziek staat.

Of muziek om mensen wakker te houden aanvaardbaar is door een grote groep die wil slapen, dat betwijfel ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Turangalîla-symfonie van Olivier Messiaen. Dit muziekwerk, geschreven voor een orkest van 100 man houdt je wel wakker.
Zo'n 80 minuten genieten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle muziek van celine dion
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding