Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel krijg je ongeveer voor een grote partij vinyl lp platen ?

Ik heb ongeveer 2000 vinyl LP's. Rijp engroen ongesorteerd. Hoeveel zou je hier ongeveer voor krijgen en waar kan je dat het beste verkopen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

't Lijkt héél wat. 2000 Lp's maar 't stelt, naar verhouding, heel weinig voor.

Gehele partij in één keer verkopen lijkt me voor de verzamelaar niet écht interessant omdat er altijd wel exemplaren tussen zullen zitten die de verzamelaar niet in zijn/haar collectie wil hebben.

Op een enkele uitzondering na, zijn alleen zeldzame exemplaren interessant en dan moeten ze ook nog in een uitmuntende staat zijn. Kras- en vlekvrij, met originele, onbeschadigde hoes en binnenhoes.

Uit ervaring weet ik dat Lp's uit de jaren '80 - '90 - '00 totaal niet gewild zijn. En zéker geen verzamel LP's. Ik heb ook nog zo'n 1500 LP's en ruim 2000 singles op zolder liggen. Maar ook ik kom er niet van af. En weggooien of gratis naar de Kringloop brengen is ook zonde. Laat ze dán maar lekker op zolder liggen, denk ik dan.

Klap in je handjes als je ergens al €1,- per LP in de 'losse verkoop' kunt ontvangen mits deze aan de eerdergenoemde criteria voldoen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing