Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je nog vouchers (dink-en eetbonnetjes) voor pukkelpop bestellen?

Hey! Ik zou vandaag (woensdag 19 augustus 2015) nog vouchers of beter gezegd drink-en eetbonnetjes voor pukkelpop 2015 bestellen via internet, maar ik weet niet waar je dat kan vinden. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Deze voucher kan je volgens de algemene voorwaarden online kopen op de website van Pukkelpop en ter plaatse op de terreinen tegen kaartjes voor eten en drinken inruilen. Maar er is inderdaad nergens te vinden wáár op de site, dus ik denk dat ze vergeten zijn om die tekst te verwijderen omdat het niet meer mogelijk is.

Alle bonnenkassa’s op Pukkelpop doen ook dienst als cash points. Aan die kassa kan je terecht om geld af te halen met Bancontact, Visa, Mastercard en Maestro. Andere (krediet)kaarten worden niet aanvaard. Je kan je bonnen dus met je bankkaart betalen, maar je kan ook cash afhalen om te gebruiken op het terrein. De bonnenkassa’s zijn verspreid over het hele terrein en staan naast de dranktogen. Ook op de camping is er naast de toog een drankbonnenkassa/cash point.

Wanneer je 20 lege bekertjes of flesjes bij een Recycle Point hebt gebracht, verdien je 1 credit. Aan één van de kassa's kan je de credits inruilen voor Food & Drinks tickets.
De Green-ID is een kaartje met unieke barcode dat je kan opslaan op je smartphone of in je portefeuille kan stoppen. In de verschillende Recycle Points op het festival-terrein en de campings kan je hiermee Food & Drinks tickets activeren. Met een dagticket kan je in totaal drie eet- en drankbonnen verdienen, met een combiticket zes.

De prijs voor Food & Drinks tickets is €10 voor een set van 4 bonnetjes.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image