Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand de naam van een bepaalde band uit de jaren 70 ?

Wat ik als informatie kan meegeven is dat ze in het engels zingen. Eén van hun hits was een lied waarin de zanger op het einde van het nummer ieder bandlid voorstelt. Tergelijktijd liet dat bandlid dan een staaltje van zijn kunnen horen. De tekst bevatte oa ..."and on the drums" (naam vd drummer), "and on the keyboard" (hier zijn naam),"and on the saxophone (hier ook zijn naam)...
Meer weet ik niet meer.
Kan iemand helpen aub?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
itsme
14 jaar geleden
met deze omschrijving kan het echt elke band zijn waar een saxofoon, keyboard en drums in zitten, want het gebruik om alle bandleden aan te kondigen heeft elke band wel gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, voor een antwoord waar jij wat aan hebt, is toch echt meer informatie nodig. Weet je iets over de hits van de band?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je Gary's Gang bedoeld, met Showtime.
Zie het filmpje op youtube...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, bedankt en nogmaals bedankt.
Gary's Gang met Showtime is het. Groetjes M10tje

Andere antwoorden (4)

ik heb wel wat gevonden dat aan de omschrijving voldoet, maar het is niet uit hetzelfde jaartal, het komt uit 1988.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er een nummer van Eric Clapton waarin hij de bandleden voorstelt aan het eind. Dat is lekkere gitaarrock.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The blues brothers hebben ook een nummer dat zo eindigt, dat is een band uit 1978. Ze hebben een saturday night live band, maar in de film hebben ze een kleinere band.

in de film zitten de volgende bandleden en worden ook bedankt in de film tijdens een liedje:
drums: Willie "Too Big" Hall
keyboard: Murphy "Murph" Dunne
saxofoon: Louis "Blue Lou" Marini

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blues_Brothers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Memphis Soul Stew' van King Curtis?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding