Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom stopt m'n usb-stick abrupt met afspelen van muziek?

Ik heb thuis 4 usb-sticks met muziek erop, die ik regelmatig in m'n stereotoren plug om mijn favoriete muziek te luisteren. Echter, bij 1 usb-stick loopt niet volledig door: na het afspelen van enkele liedjes stopt hij abrupt, vaak middenin een nummer, en blijft dan 10 a 15 seconden op "pauze" staan en om de x-aantal minuten herhaalt dit zich. Erg vervelend.
Wie weet hier en (mogelijke) oorzaak van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Plug je USB stick in.
Ga via start dan configuratiescherm naar systeembeheer.
In systeembeheer klik je op computerbeheer.
Klik daar op schijfbeheer.
Staat je stick daar als FAT32 of NTFS?
Hoe werkt je stick dan?
Als het probleem dan nog blijft, kan je er berst terug mee naar de winkel gaan want je hebt nog garantie.

Als je stick leeg is of de aanwezige bestanden verwijderd mogen, klik dan daar met de rechtermuisknop op die stick en kies formatteren en kies NTFS. ik hoop dat je dit bedoelt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het volgende kan de oorzaak zijn:
_mp3 nummer zijn in verschillende kwaliteiten(bitrates en ook formaten) beschikbaar, het zou goed kunnen dat je Stereo, niet goed om kan gaan met enekel van de mp3 nummer op deze usb stick.
(Opl, Zet zelfde nummers als van een goede stick op de "slechte" als het dan goed gaat, is dit dus de oorzaak. Zo niet:
_Dan, kan de usb stick zelf niet lekker zijn, probeer hem eens te formatteren en test dan nog eens.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing