Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke artiesten maken soort gelijke muziek als Peter Gabriel?

Ik zou graag naar een concert gaan zoals Peter Gabriel.. maar die treed hier niet op en om er nou voor nou Londen te gaan, vind ik weer net te veel van het goede.

Zijn er artiesten die ook zulke muziek maken..

--------------------------------------------------------------
!! En nog wel het belangrijkste: Het zo mooi laten overkomen naar het publiek? ( Waar de sfeer geweldig is dus eigenlijk)
--------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=eMwn_hnoS5Y

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Kijk eens op www.mufin.com
Die site vergelijkt patronen in nummers met elkaar, en vindt zo nummers die op jouw favoriete liedjes lijken.
Echt een heel goed concept!
Soms staan er hele rare dingen tussen die er compleet niet op lijken, maar blijf zoeken, je vindt vast wel iets leuks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sinds kort heeft youtube een nieuwe functie
www.youtube.com/disco hiermee kun je ook gelijk waardige artiesten bekijken die het zelfde soort muziek maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sting U2 Phil Collins David Bowie Kate Bush David Byrne Robert Fripp Bryan Ferry Phil Manzanera Talking Heads
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind eigenlijk geen enkele, Peter Gabriel is een unieke artiest, en als je dat heel mooi vind, zal een ander vaak tegenvallen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hier kan je misschien ook wel wat aan hebben:
http://muziekweb.nl/menu/shared/muziekadvies/
Vul drie artiesten in die je goed vind, en dan rolt er een muziekadvies uit wat in de buurt komt met die artiesten.
dus vul Peter Gabriel in en nog 2 artiesten, daar moet je wel een eindje mee kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing