Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke artiesten maken soort gelijke muziek als Peter Gabriel?

Ik zou graag naar een concert gaan zoals Peter Gabriel.. maar die treed hier niet op en om er nou voor nou Londen te gaan, vind ik weer net te veel van het goede.

Zijn er artiesten die ook zulke muziek maken..

--------------------------------------------------------------
!! En nog wel het belangrijkste: Het zo mooi laten overkomen naar het publiek? ( Waar de sfeer geweldig is dus eigenlijk)
--------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=eMwn_hnoS5Y

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prachtig Solsbury hill. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja he? :D leuk !! Nog een liefhebber haha

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens op www.mufin.com
Die site vergelijkt patronen in nummers met elkaar, en vindt zo nummers die op jouw favoriete liedjes lijken.
Echt een heel goed concept!
Soms staan er hele rare dingen tussen die er compleet niet op lijken, maar blijf zoeken, je vindt vast wel iets leuks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg bij het zoeken steeds alleen de nummers die ik zoek. En geen 'vergelijkingen'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, maar onder elk van die liedjes staan icoontjes, en eentje daarvan is om vergelijkbare nummers te laten zien.
Van sommige kan je een fragment beluisteren, van sommige is dit (nog) niet geupload, maar daarvan kan je een video bekijken. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even op mufin.com gekeken, je moet dus het icoontje met de muffin hebben, er staat ook naast 'Preview similar tracks'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah dankjewel:)) Ik had wel gekeken maar zal wel wat over 't hoofd gezien hebben. ,,, raar, toen ik net keek stond dat ze bezig waren met de site:P toch bedankt voor je extra uitleg. +je!:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat zag ik net ook.
Ik wou al meteen opzoeken welk icoontje je moest hebben, maar dat kon dus niet...

Andere antwoorden (3)

Sinds kort heeft youtube een nieuwe functie
www.youtube.com/disco hiermee kun je ook gelijk waardige artiesten bekijken die het zelfde soort muziek maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sting U2 Phil Collins David Bowie Kate Bush David Byrne Robert Fripp Bryan Ferry Phil Manzanera Talking Heads
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1, want leuke functie.
Maar.... Peter Gabriel en Kate Bush?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die hebben samen oit een duet gezongen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoe ze die combinatie maken weet ik niet
Muziek indelen is vrij moeilijk ik heb 7 jaar een cd winkel gehad en heb als eerste de gerne's afgeschaft omdat de een bon jovi onder rock zet en de ander onder pop
Ik vind eigenlijk geen enkele, Peter Gabriel is een unieke artiest, en als je dat heel mooi vind, zal een ander vaak tegenvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier kan je misschien ook wel wat aan hebben:
http://muziekweb.nl/menu/shared/muziekadvies/
Vul drie artiesten in die je goed vind, en dan rolt er een muziekadvies uit wat in de buurt komt met die artiesten.
dus vul Peter Gabriel in en nog 2 artiesten, daar moet je wel een eindje mee kunnen komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding