Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de titel van dit Franse electronische nummer (deels met viool)?

Het is een al wat ouder (maximaal 5 jaar ofzo) nummer dat volgens mij van Franse origine was (ik dacht dat de titel Frans was). Het nummer gaat in een aardig snel tempo.

Het is een elektronisch nummer dat eigenlijk steeds hetzelfde stuk herhaald met af en toe een stuk met een viool.

Het gaat iets van: Tu tu turu, tu tu turu, turururururu, tu turu, tu tu turu (paar keer herhaald)

en het deel met de viool tu tu tu tu tu tu, tutututu, tutututututu, tududududu (sneller gedeelte), tu tu tu.

Ik weet dat het een beetje vaag, maar misschien herinnert iemand het nummer zich.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ik denk dat je wat verder terug moet gaan en wel naar 1998. Volgens mij bedoel je de officiele song voor het WK voetbal te Frankrijk. Het gaat om "Dario G. - Carnaval de Paris".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een nummer uit 2009 heb ik gevonden wat behoorlijk aan de omschrijving voldoet. Het heet "Irish" en is van Funk D & La Fuente.

De button 'Video toevoegen' reageert niet. Dan maar even zo de link doorgeven: http://www.youtube.com/watch?v=1jF1bC2Cf1g
Amadea
10 jaar geleden
Manau - la tribu de Dana
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is La Caution - Thé à la Menthe - The Laser Dance Song. Het Franse nummer in Ocean's Twelve uit 2004.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing