Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat bij audacity alle tracks uit beide kanten komen (links en rechts)?

Eindelijk het nummer is af! Maar dan besef ik me dat de zang alleen uit links komt en de instrumenten alleen uit rechts (gitaar en drum). Dit had ik al eerder opgemerkt maar dacht doe dit op heet laatst wel even maar het lukt me echt niet.

Dus hoe zorg ik ervoor dat zang en de instrumenten uit beide oorschelpen(van de koptelefoon)/speakers komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de balk naast het spoor (zie afbeelding) is de balans in te stellen (aangegeven met L: links en R:rechts). Als je dit schuifje in het midden zet komt de muziek van dat spoor uit beide oorschelpen of beide speakers.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afbeelding staat in de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Maar deze staat al in het midden en ik zit nog steeds met het zelfde probleem...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord het was (helaas) niet de oplossing. Maar heb inmiddels wel de oplossing gevonden namelijk door van stereo naar mono tracks te gaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding