Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er er een versie van trift shop zonder scheldwoorden?

We doen een dans op het liedje trift shop en daarom hebben we een versie van trift shop nodig zonder scheldwoorden. Een voorbeeld is de akoestische versie van madilyn bailey. Maar wij hebben geen akoestische versie nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Jazeker is die er. Op Grooveshark kun je m beluisteren. Er staan meerdere versies op waaronder een clean version.

Toegevoegd na 1 dag:
Speciaal voor Amadea heb ik de link nog even bijgevoegd. Ik vind de hele discussie over 'link' e.d. gewoon regelrechte onzin. De vraag was of er een versie van Thrift Shop is zonder scheldwoorden. Het antwoord daarop is Ja. That's it. Voor de vorm heb ik er nog de locatie bij gezet en dan mag ik er vanuit gaan dat de TO in staat is om het zelf te vinden. Ik hoef zelf ook niet altijd overal aan mijn handje gehouden te worden als ik iets zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze versie is schoon, de scheldwoorden zijn "weggehaald", oftewel je hoort ze niet in de tekst die gezongen wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
tip: als je een liedje zoekt op youtube en wilt de schone versie, typ het liedje in met "clean" erachter, wil je de ongecensureerde versie, typ er "uncensored" achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing