Wat is de titel van het volgende hoogstaande nummer, met als refreintekst: "paa-poo-pee, popadiepapopee, popadiepapopee, popadiepapopee..." ?
Het is een liedje uit midden jaren '90, die ongeveer in dezelfde lijn staat met de nummers van 2Unlimited en andere "house"-muziek uit die tijd.
Volgens mij wordt de tekst "paa-poo-pee, popadiepapopee, popadiepapopee, popadiepapopee..." eindeloos herhaald, ondersteund door een vrolijk melodietje.
Ik vind het een behoorlijk irritant nummer, maar een vriend van me wil het graag te weten komen. Hij heeft het melodietje al tien jaar in zijn hoofd, maar is nooit achter de titel gekomen.
Ik herkende het liedje van de smurfenversie die rond diezelfde tijd is gemaakt. Alleen weet ik de titel van dat smurfenliedje niet meer en kan ik hem ook niet vinden.
Ik zou zijn held zijn als ik achter de titel van het nummer zou komen, dus gebruik ik maar deze site als hulplijn. Hierbij ben ik me er natuurlijk van bewust dat deze vraag enorm kennisvermeerderend is voor vele mensen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.