Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie maakte de muziek voor het nummer; High on your love van Sharon Doorson?

Sharon Doorson - High on your love is een geweldig nummer. Maar dan ben ik vooral een liefhebber van de muziek (dance/trance). Alleen staat nergens vermeld wie deze dj/producer is wie de muziek gemaakt heeft. Dat heeft Sharon toch niet zelf gedaan?

Dit heb ik eigenlijk wel met meerdere nummers, waarvan ik graag de dj/producer van zou willen weten. Weet iemand misschien een goeie site wie dit soort info heeft? Dat zou top zijn!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Daniel Gibson en Han Kooreneef hielpen haar mee met dit nummer.

Op deze website staan meer info over NL artiesten wie mee hebben geholpen met het nummer meestal zie je dat ook op wikipedia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, had deze site ook al gezien. Alleen als ik verder google over Han Kooreneef zie ik dat het alleen maar een componist is. Daniel Gibson volgens mij ook, maar als ik hem google krijg ik alleen maar de basketballer. Ook als ik beide namen invul in the dj list kan ik geen van beide vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding