Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een optreden voor mijn rockband?

We zijn met de band zo'n 2 jaar samen maar kunnen moeilijk een optreden vinden om onze eigen nummers te laten horen. We hebben er 6 op dit moment.

Maar de meeste cafés willen eerst een demo horen. Maar voordat wij een demo maken en geld investeren willen wij eerst optreden zodat wij een beter idee krijgen van onze nummers.

Wij willen best gratis optreden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt zelf ook een "feestje "organiseren. Bijvoorbeeld in een loods of stal v.e boerderij van een kennis o.i.d. Nodig wat mensen uit (via facebook ofzo :P) en zorg dat de buren ervan weten en dat er niet al te veel rommel van komt. Of kijk of er een markt bij je in de buurt is (weekmarkt ) en vraag bij de gemeente of je daar niet wat reclame mag maken of een nummertje spelen. Of in 't winkelcentrum. Of vraag bij een school in de buurt of je niet een keer in de grote pauze wat nummers mag doen. Gewoon een beetje creatief zijn en (rare) locaties zoeken waar veel mensen zijn en je dus flink reclame kunt maken. En laat het filmen en dat dan weer op you tube, facebook, hyves enz. posten en doorsturen. Hebben jullie al een website waar ik wat meer kan bekijken gewoon uit nieuwsgierigheid ?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vraag een poppodium bij jou in de buurt .
En vraag ook eens rond in een buurthuis voor jongeren bij jou in de buurt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing