Waarom gebruiken mensen die veel met muziek werken een Apple computer?
Toen ik de film "This is it" over Michael Jackson keek viel het me op dat er overal computers van Apple gebruikt werden. Het valt me ook op dat DJ's ook vaak een Apple computer bij zich hebben staan.
Waarom is dit?
vooral als ze maar op TV komen
Het valt wel op dat als je ergens naar kijkt op TV vooral serie ed dat er altijd mac,s staan zelf als zijn het van die oudjes
maar als je een interview ziet tenminste realistisch TV dat het altijd gewone PC zijn, let er maar eens op
die dure jongen daar zitten dan vaak ook nog hele dure software op ik zie het voordeel er niet van.
ik heb wel een mac maar de allergoedkoopste intel die in 2dehands kan vinden macmini dus
En eh volgens mij is er meer audio software voor PC te vinden dan voor de Mac. (Of het allemaal even zinvol is...)
Beste advies hierover wat ik ooit gehoord heb is:
Kies wat jij handigst, mooist of kunt betalen en leer het gebruiken. "Beter" is geen van beie.
Ook als je filmpjes gaat kijken van zangers in de studio die een nummer opnemen of achter de schermen bij een film/geluidsmontage kom je 9 op de 10 keer alleen maar macs tegen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.