Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie herkent het liedje waarvan ikzelf alleen de clip nog weet?

De clip: Opgenomen in grijs/wit tinten op een treinstation. De (mooie) zangeres was vaak op de voorgrond te zien terwijl ze zong. In mijn herinnering heeft ze vrij dikke lippen. Op de achtergrond was er een verliefd kleuterstelletje in beeld.
Ik gok dat het liedje tussen 1999 en 2002 uitkwam.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een nummer van Alison Moyet (ex zangeres van Yazoo)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas niet :(
Amadea
12 jaar geleden
Deze vertoont veel overeenkomst met jouw beschrijving, zelfs dikke lippen - maar 't is een zanger in plaats van een zangeres: http://www.youtube.com/watch?v=gBtgcU9DL24
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt inderdaad maar helaas is het hem ook niet.
Misschien wel haar tweelingbroer..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik moet direct aan Duffy denken. Haar clips zijn vaak zwart/wit, op haar album Rockferry zie je haar zitten op een perron (alweer in zwart/wit), ze heeft dikke lippen en is bovendien een mooie vrouw.
Haar album is alleen minder oud dan tien jaar :-)
De clip van Warwick Avenue begint bij een station. Of misschien is het één van haar andere nummers? Zie youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image