Welke subwoofer heb ik nodig?
Hallo,
Ik heb een anderhalf jaar een Xiron stereo gekocht, bij de Blokker. Deze is maar iets van 30Watt, zoals je al verwacht van Xiron. Ik zou graag een subwoofer willen aansluiten, maar ik wil dan gewoon alléén een subwoofer. Maar, als je een liedje op zet, en je zet hem op volume 32 (Max.) dan krijg je echt een geluid alsof het uit een mobiel komt. (Zo'n bass geluid). Als je hem dan ook nog is op de Bass stand zet, dan is het echt bagger. Als je dan een Subwoofer aansluit, hoor je dat dan niet erdoorheen? Want als je die bass stand een tijdje aan hebt, met die 'stereo', dan is hij morgen nog kapot. Nou zit er een stekkertje op (Zo'n witte) voor een subwoofer. Maar wat voor 'n subwoofer heb ik nodig? Het hoeft niet van 200Watt ofzo, want wil het graag onder de €75,- houden.
Samenvatting: Ik zou graag willen weten wat voor 'n subwoofer ik nodig heb voor een stereo met zo'n wit stekkertje. Én, of dat zin heeft, aangezien de standaard boxjes maar iets van 15Watt zijn.
Ps: Ik kan het model nergens meer terugvinden, dus ik zal nog even kijken of ik het nog ergens kan terugvinden. Hij was €100,- in de aanbieding bij de Blokker. Mischien zegt dat je wat :p.
Toegevoegd na 4 minuten:
Nouja, een bass als een mobieltje is ook overdreven. Ik zal het maar op een bass van zulke speakertjes hebben die je op je mobiel aansluit. (Mobiele speakertjes)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.