Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een gratis site om gitaar te leren spelen ?

ik wil graag wat akkoorden leren spelen zodat ik gwn even wat an spelen zonder allemaal geld uit te geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Op Ultimate Guitar kun je heel veel vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google op een liedje wat je wil leren en typ er chords achter. (bijv. Blitzkrieg bop chords). Dan kom je vanzelf op goede sites waar ook de akkoorden bij staan. Anders kun je even op ultimate guitar en 911 tabs zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube, zoek even naar G en G gitaarles. Zei hebben heel veel lessen met uitleg online staan!

Toegevoegd na 54 seconden:
Ze hebben meer als 200 lessen online staan, dus wellicht zit er wel wat bij wat je leuk vind. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zijn inderdaad goed om gitaar te leren spelen!
Kijk eens bij onderstaande sites of er iets bij zit om mee te beginnen. Ik sta niet in voor de kwaliteit. Als je even googelt op gitaarles online (evt. gratis) vind je er vast meer.
Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook een zeer goede site, met veel info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
songsterr.com goed interactive gratis* site met makkelijke gemiddelde gevorderde en expert liedjes.

Zeker een aanrader

Toegevoegd na 39 seconden:
* je kan 40 euro per jaar betalen ( dacht ik ) en dan kan je je liedjes slomer maken eentje er zelf opzetten en nog andere dingen doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding