Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een manier om echt alleen maar bass te horen?

Ik ben al heel erg lang op zoek naar iets waarmee ik gewoon hele harde bass hoor ofzo iets. Het valt niet echt goed te beschrijven. Ik wel geen andere muziek erachter zoals techno ofzo gewoon alleen de bass.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weten jullie ik dit krijg of moet doen? Of weten jullie al een kant en klaar only bass nummer? Is er een mixer voor ofzo? Dat ik het uit liedjes haal??

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel echt van die bonk muziek zoiets.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eenvoudigste oplossingen zijn:
een laagdoorlaatfilter voor,
of (alleen) een subwoofer op je versterker aansluiten
(eventueel beide oplossingen).
Je houdt dan alleen de lage tonen over (klinkt voor geen meter trouwens). Wil je alleen de bas-instrumenten horen wordt het een stuk lastiger: bas instrumenten produceren namelijk ook hoge tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bass moet je niet horen, die moet je voelen =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoorn ook...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dit is een nummer dat alleen maar bass bevat

http://www.youtube.com/watch?v=6d7fMB7JPUk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (5)

Diverse nummers van Mark King level42
En verder Bas solo's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=ylCji8rf7VI

Een liedje puur gebasseerd op bass: alleen niet heel mooie muziek. Je moet natuurlijk wel een Wolder of zoiets hebben om de bass te horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit een subwoofer op je stereo aan die al het geluid boven de 80 Hertz filtert en zelfs Frans Bauer zal alleen maar bonken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets zat ik ook aan te denken. Satellieten evt. afkoppelen en gaan met die banaan - buren, ik kom er aan! (of zij op een gegeven moment)
paulus811
13 jaar geleden
Hahaha, inderdaad. Wat bezielt iemand om alleen maar het gebonk te willen horen. Je kunt het zo gek niet bedenken, of er zijn liefhebbers voor ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou er alleen behoefte aan hebben bij bepaalde verstoppingen... ;X
Er zijn cd,s te verkrijgen die alleen maar bas tonen uitzenden om de subwoofers in bijvoorbeeld auto,s aftestellen. zoek eens op google " boomauto ect..ect.."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel basgitaar en wil wel even voor je op mijn basje hameren terwijl je ontspannen voor mijn 320W Eden combo ligt, wordt een soort basmeditatie...

Heb ook nog een 1000W rms woofer liggen, niet de kast meer echter, uit de tijd dat hard nog heel normaal was. Daar kunnen we ook vast wat mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn beloofde plus ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK!! :-) Dank je, had 'm ook hard nodig na deze onbegrépen min. Houden mensen dat niet meer van m'n basspel (snik)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het ook niet, Moikwaiboy will alleen maar Bass horen! Nou, meer Bass dan jij geeft kan eigenlijk niet maar ja... hier, zakdoekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! (plllrrrrttttttt..... zo, hehe, dat lucht op)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik... ;-)))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding