Wat voor lied is dit?
Ik vind het echt een mooie plaat, het is een best snel plaatje en dan zingt een mannenstem die een beetje vervormd is met de computer ook iets van don't wanna let you go of zoiets. Meen dat het trance is of zo heb echt geen idee.
Dan heb je bv dit
(tekst die ik niet versta)
(tekst die ik niet versta)
Don't wanna let you go
en dat herhaalt zich een aantal keren. Of die precies don't wanna let you go zingt betwijfel ik maar die zingt in ieder geval go op het eind. Iemand?
Toegevoegd na 2 minuten:
Die tekst die ik niet versta maak ik maar lala van is wat makkelijker, dan weten jullie het ritme ongeveer.
la la la lala lalala
lala lalala
don't wanna let you go
la la la lala lalala
lala lalala...
don't wanna let you go
Toegevoegd na 10 uur:
En het is vervormd alsof er een trilling/bibber in de stem zit
Toegevoegd na 11 uur:
De eerste 3 noten van het refrein hebben dezelfde opbouw als de opbouw van het refrein van nothing's gonna stop us now van starship. Alleen na die 3 noten klinkt het weer totaal anders.
Dus bv die eerste la la la van het refrein hebben de opbouw van het stukje and we can van dat refrein van starship.
Alleen de toon en de melodie van die 2 platen zijn natuurlijk totaal verschillend. ;-)
Toegevoegd na 11 uur:
En het ritme van het nummer van starship is ook een stuk rustiger. Dus het is er geen cover van of zo want de tekst is totaal anders ook.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.