Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik muziek op mijn laptop krijgen?

Je heb toch zoiets als limewire? Dan heb ik gehad, maar daardoor was mijn vorige laptop gecrasht. Dus weten jullie een andere die ik op mijn laptop kan zetten, en waar ik gewoon liedjes kan opzoeken en ze daar op kan zetten voor als ik bijvoorbeeld een cd wil branden met muziek.?
Het moet wel gratis en VIRUSVRIJ zijn a.u.b. ? :) Ik zoek hier namelijk al heel erg lang naar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik geloof dat je op deze site geen advies mag geven, ten minste als het illegaal is, ik bedoel je mag Limewire hebben, dat is legaal, maar via Limewire iets downloaden is wel illegaal, niemand op deze site mag je dus advies geven, anders zou ik wel iets kunnen zeggen als: [Censuur xD]
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bearshare is goed. En limewire is stop gezet door de regering of zoiets dacht ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op internet een youtube converter downloaden.. Dan hoef je op zijn minst geen limewire of een ander soort virusprogrammatje te downloaden waar je niet zo zeker van bent.. Ik gebruik zelf ook zo een converter en ben er tevreden mee.. Ik hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soulseek ! super !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download iTunes en haal in de winkel een tegoedkaart voor iTunes. Kan je zo'n beetje alles downloaden wat je wilt.

Tenzij je graag hebt dat de hele muziekindustrie word weggevaagd door illegaal verspreidde kopieën?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer MP3 Rocket, hiermee kun je nummers van youtube en andere sites downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Youtube en zoek het liedje op kopieer de url en plak m bij http://www.youtube-mp3.org/ en dan download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing