Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

- sluit USB stick aan op de pc.
- ga naar Windows Verkenner en open de usb stick.
- selecteer de bestanden die je wilt overzetten en druk op ctrl+c
- ga naar de map op je pc waar je ze wilt bewaren (ik zet ze zelf in c:/mp3)
- plak ze met ctrl+v even wachten en ze staan er in. Usb stick kun je nu uit de pc halen (veilig verwijderen).
- open iTunes.
- klik linksbovenin op bestand -> bestand aan bibliotheek toevoegen
- ga in het verschenen venster naar de map waar je de mp3s hebt opgeslagen en selecteer ze (je kunt alles in 1 keer selecteren door te klikken op de eerste en dan shift+klik op de laatste).
- klik nu op ok en alles word toegevoegd aan iTunes.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet de mp3-tjes eerst op je harde schijf, sleep ze daarna op je iTunes en ze worden geimporteerd naar iTunes-formaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe doe je dat dan ?
graag meer gedetailleerd als het mogelijk is ? bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is eigenlijk dezelfde manier die Kimath beschrijft.
In ITunes linksboven op het kopje 'bestand' klikken. In dit kopje kan je kiezen uit: map uit bibliotheek toevoegen of bestand uit bibliotheek toevoegen. Zoiets. Ik ga nu ff kijken maar ik dacht wel dat het goed was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image