Kan ik een AUX ingang fabriceren op mijn DJ table (voor de (muziek) techneuten) ?
Beste mensen,
Ik heb een studio waar ik muziek maak, bewerk en mix. Één van de leukste manieren van afmixen vind ik scratchen. Vandaar dat ik een Reloop RMP-1-Scratch heb gekocht. Deze heeft alleen één heel groot nadeel.
De RMP pakt alleen CD'tjes. Maar mijn bedoeling was om deze scratcher d.m.v mijn mengpaneel tussen mijn ingang en uitgang van mijn computer aan te sluiten, zodat ik opgenomen sporen kan afmixen door te scratchen.
Echter is het zo dat deze niet over een AUX ingang beschikt. Deze heeft wel een AUX uitgang. Waar het dus op neer komt is dat ik alleen cd'tjes er in kan doen en dan via de aux uitgang naar mijn mengpaneel.
Daar heb ik alleen niks aan, om de reden dat ik dan voor elk spoor een cdtje moet branden.
Na wat nadenken kwam ik opeens op een best (al zeg ik het zelf) creatief idee! Alleen wou ik wel weten of het kan;
==
zou ik dus een losse aux aansluiting kunnen kopen (rood wit) en dan de dradenl van de CD speler (die ingebouwd zit) los kunnen hale van de cd speler en dan monteren op de aux aansluiting????
Ik heb er een foto bij gedaan
Avast bedankt voor de hulp!
groeten Jeffrey
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.