Wie heeft er bladmuziek voor viool of fluit van het Ierse nummer "The Bramble and the Rose?

Toegevoegd na 1 uur:
Op internet heb ik niets gevonden.

Toegevoegd na 1 uur:
http://bladmuziek.startpagina.nl/prikbord. Heb daar nu ook de vraag neergelegd.
Dank voor de tip

Toegevoegd na 2 uur:
Niets gevonden op marktplaats.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Heb je al op Marktplaats gekeken?Daar wordt ook veel bladmuziek aangeboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze heeft al op internet gezocht. Wat op marktplaats wordt aangeboden, kom je ook op internet tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel een goed idee.
Van mij +1
Wellicht hebben ze iets voor je bij Broekmans & Van Poppel in Amsterdam.
Succes!