Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet waar ik van die mooie mysterieuze chinese muziek kan vinden

Dat is van die muziek die je vaak op de achtergrond van films hoort draaien, als de film iets met azie te maken heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

kijk op itunes, daar kun je vaak soundtracks van films downloaden! succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens op YouTube; house of flying daggers music
Dit is een mooie aziatische film, en de muziek is ook een beetje mysterieus! Of misschien ook memoires of a geisha?
succes, ik hoop dat dit is wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer dit eens, precies wat je zoekt:
http://www.youtube.com/watch?v=iMhTQAMGkWY

Toegevoegd na 23 uur:
Kreeg net te horen dat de video niet beschikbaar is via de link. Als je het als volgt doet, krijg je hem wel:
gaat naar You Tube, zoekt op mysterieuze chinese muziek. Daar klik je de 4e video van boven aan: AAAMusic Mix, chinese Erhu music, en dan heb je hem alsnog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar. Als je de video net hebt geüpload, kan het enkele minuten duren voordat deze is verwerkt." :( Al 11 uur lang ofzo? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar, gisteren had ik hem nog! Maar zie toevoeging.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image