Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan mensen in films nooit naar de wc?

Behalve dan in Pulp Fiction?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een grappige vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, die foto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IMDB geeft ruim 600 hits op het trefwoord "toilet". Toegegeven, ik heb nú even niet de tijd om al die films te gaan kijken, maar mijn ervaring met (om er twee te noemen) GoldenEye en Reservoir Dogs leren dat mensen vaker naar het toilet gaan op het witte doek dan je vraagstelling doet vermoeden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

omdat er in een film lokaties worden gefilmd waarin wat gebeurt om het verhaal te vertellen.

Tenzij het verhaal ook in een wc afspeelt word dit niet gefilmd net als tandarts bezoeken, boodschappen, neuspeuteren etc etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik hoef dat neit te zien.
Het is nou niet bepaald het meest boeiende moment in een mensenleven en filmminuutjes zijn duur dus dit laten ze er uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze in films alleen die dingen weergeven die bijdragen aan het verhaal. En meestal hoort naar de WC gaan daar niet bij. Maar in deze zeer aan te raden film wel! http://nl.wikipedia.org/wiki/Witness
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je niet genoeg films hebt gezien!!
Veel Thrillers c.q. ganster films worden personen zittend op het toilet dood geschoten of worden in de toiletruimte zwaar gemollesteerd. Maar in het algemeen wordt er geplast in de pauzes (tussen de opnames door) en dan wordt er niet gefilmd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image