Hoe heet deze film?
Ik heb lang geleden een keer een stuk van een film gezien, het was een thriller. Hij was zo eng, dat ik hem nog een keer helemaal wil zien. Ik weet alleen echt niet meer goed hoe hij ging, dus ik schrijf gewoon een paar dingen op die ik nog weet, hopelijk weet iemand hoe de film heet!
- Hoofdpersoon was een vrouw, zij had een kind. Een meisje van rond 10 jaar.
- In het huis van de vrouw gebeuren rare dingen; als ze thuiskomt stroomt er een soort bruin water uit het plafond, dat stroomt via de muren naar beneden.
- Als deze vrouw een keer haar kind in bad doet, gaat de deur van het bad ineens niet meer open, en zit er een ander meisje bij in bad. Die probeert de dochter te vermoorden, maar later is zij weg ofzo..
- Als dan de vrouw haar dochter gaat voorlezen voor dat ze naar bed gaat, heeft het meisje een lichtblauwe badjas aan met een grote capuchon waardoor de moeder haar gezicht niet ziet. Als het meisje haar moeder halverwege het verhaal aankijkt, blijkt het het meisje te zijn die haar dochter heeft vermoord/probeerde te vermoorden.
- Boven op het huis van die vrouw zit een soort put ofzo. Ik weet niet of ze die droomde of dat het echt is gebeurd, maar die vrouw gaat naar boven, dan is ze op het dak en kijkt in de put. Daar zit haar dochter in.
Dit staat niet in chronologische volgorde hoor, het is gewoon alles wat ik er nog van weet!
Toegevoegd na 26 minuten:
Ik denk niet dat het The Ring is, volgens mij is de film die ik bedoel iets minder eng..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.