Ben op zoek naar film titel?
thriller verhaal begint wanneer twee jongens een grap uithalen. soms hebben wagens een CB zo dat men can communiceren met elkander als ze onderweg zijn dus de jongens bezaten dat ook en dan hoor je mensen praten zo was er een man die naar vrouw verlangde of zo dus via de CB in zijn wagen vraagt hij er dus naar en die jongens in de wagen die horen hem ook zo ze besluiten om een grap met hem uit te halen door te doen alsof hij een meisje is hij laat zijn stem klinken gelijk een vrouw de man reageert daar op en wil haar graag ontmoeten. na een tijd bekennen de jongens dat ze een grap wilde uit halen maar deze man is daar niet zo blij mee en hun grap loopt uit de hand want deze man stopt niet. de ene jongen zei steeds candy candy met een stem als een vrouw en dat had de man zijn hoofd op hol gebracht en ik denk dat ze later ook een vriendin meegenomen hebben en dat was nog erger maar de achtervolging bleef dus doorgaan hij werd echt gek. ik weet niet zeker maar er is ook een tweede van gemaakt. sorry beter dan dit kan ik niet geven. alvast bedankt