Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de naam van de film over een man in een psychiatrische kliniek, die op zijn beurt een man ontmoet die gelooft dat er dingen in zijn kamer zijn?

Ik ben opzoek naar film die hier ongeveer over gaat; een man gaat naar psychiatrische kliniek, en hij ontmoet dan een man die gelooft dat er dingen in zijn kamer zijn. In de begin doet hij daar niet aan mee en gaat hij ook niks zeggen bij zo'n groeps gesprek. En ik weet nog dat hij iets steelde voor een andere patiënt en dat was zo'n muziek boxje of iets dergelijks. Want die vrouw of man die prate niet maar staarde wel altijd opgevende moment kwam hij achter dat zij/hij daarom gaf. En laatste details was dat hij een autosleutels had gestolen en waarvan die had gestolen ging mee en ander patiënt ging mee. Ik weet niet of jullie hiermee iets kunnen maar willen jullie helpen???

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding