Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke aflevering GTST ziet Nina iemand een fatale val maken?

Ik ben voor een van mijn lessen (ik ben dramadocent) op zoek naar een specifieke aflevering van GTST maar weet niet meer welke dat is.

Een korte omschrijving: Het speelt zich af in de woning van Ludo. Hij heeft ruzie met iemand. Dat escaleert en op het hoogtepunt verschijnt Nina bovenaan de trap, ze 'betrapt' de ruziemakers en ziet dat één van hen een fatale val (door een deur? Weet ik niet meer zeker) maakt.
Nina is nog in puber/adolecent leeftijd.

Ik hoop dat iemand me kan helpen welke aflevering of scène dit is!

Antoni
een week geleden
Wanneer is deze aflevering (zo ongeveer) uitgezonden, vermoed je?
Knjong
een week geleden
Poeh, heeeeeel grove schatting is tussen 2007 en 2013. De set van de woonkamer van de Sanders heeft nog zo'n trap achterin het decor, mogelijk helpt dat ook de tijd te bepalen.
Antoni
een week geleden
@Knjong, er is een Wikipedia-fan-pagina van GTST. Zie https://gtst.fandom.com/wiki/Goede_Tijden,_Slechte_Tijden_Wiki Misschien kan je via die pagina contact maken met fans die het antwoord weten of makkelijk(er) kunnen vinden.
VraagAntwoord66
een week geleden
Volgens chatgpt:
"In dit geval gaat het waarschijnlijk om de val van Stefano Sanders, Ludo's zoon. Stefano had destijds een gespannen relatie met Ludo, wat regelmatig leidde tot ruzies. Tijdens een heftige confrontatie in Ludo’s huis escaleerde de situatie, wat leidde tot een worsteling. Nina, toen nog een tiener, was getuige van de ruzie en zag hoe Stefano uiteindelijk viel en zwaargewond raakte. Dit drama had een grote impact op Nina en de rest van de familie"
Castle
een week geleden
Na wat zoekwerk hoop ik het gevonden te hebben: Aflevering 5560 (Seizoen 27).
Ludo heeft ruzie met Nina's moeder (Anna). Nina staat bovenaan de trap in het huis van Ludo staat en ziet hoe Anna van de trap valt, wat uiteindelijk leidt tot haar dood. Nina is getuige van het ongeluk terwijl Ludo en Anna ruzie hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image