In welke aflevering GTST ziet Nina iemand een fatale val maken?
Ik ben voor een van mijn lessen (ik ben dramadocent) op zoek naar een specifieke aflevering van GTST maar weet niet meer welke dat is.
Een korte omschrijving: Het speelt zich af in de woning van Ludo. Hij heeft ruzie met iemand. Dat escaleert en op het hoogtepunt verschijnt Nina bovenaan de trap, ze 'betrapt' de ruziemakers en ziet dat één van hen een fatale val (door een deur? Weet ik niet meer zeker) maakt.
Nina is nog in puber/adolecent leeftijd.
Ik hoop dat iemand me kan helpen welke aflevering of scène dit is!
"In dit geval gaat het waarschijnlijk om de val van Stefano Sanders, Ludo's zoon. Stefano had destijds een gespannen relatie met Ludo, wat regelmatig leidde tot ruzies. Tijdens een heftige confrontatie in Ludo’s huis escaleerde de situatie, wat leidde tot een worsteling. Nina, toen nog een tiener, was getuige van de ruzie en zag hoe Stefano uiteindelijk viel en zwaargewond raakte. Dit drama had een grote impact op Nina en de rest van de familie"
Ludo heeft ruzie met Nina's moeder (Anna). Nina staat bovenaan de trap in het huis van Ludo staat en ziet hoe Anna van de trap valt, wat uiteindelijk leidt tot haar dood. Nina is getuige van het ongeluk terwijl Ludo en Anna ruzie hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.