Waarom is de film De Kassière (ook wel bekend als Lily Was Here) nooit op dvd uitgekomen?

Ik weet het, het was een flop, maar er zijn zoveel geflopte films wél op dvd te krijgen!

ronron1212
5 uur geleden
zoals welke dan?
LeonardN
4 uur geleden
@ronron1212
Al de films hier beschreven worden gezien als flops
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/61605
Zijn allemaal op DVD verkrijgbaar.
Zal vast ook wel gebeuren dat een film flopt in de bioscoop maar via de DVD-verkoop toch nog winstgevend blijkt. In andere gevallen zal het enkel zijn om het verlies te drukken.

Antwoorden (1)

Verrassing: deze film is wel degelijk op DVD uitgebracht in 2004. In de serie Hollandsch glorie, van Universal. Je kunt 'm in elk geval bij bol.com bestellen, maar hij is vast ook wel ergens tweedehands te verkrijgen.
Amadea
5 uur geleden