Wat is de naam van een film over een loverboy-bende?
Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een oude film waar ik destijds erg van genoten heb. Ik weet bijna niks meer, maar wat ik me er nog van kan herinneren is dat een meisje in handen viel van een loverboy bende, op een keer kreeg ze drugs toegediend, uiteindelijk moest ze seks hebben met één van de bendeleden en werd ze opgesloten in dat huis. Één van de bendeleden had erg spijt van het feit dat ze opgesloten zat en hielp haar ontsnappen. Het meisje en dat bendelid reden erg snel weg met een auto en onderweg raakten ze van de weg en raakten ze een boom waardoor dat bendelid om het leven kwam. Het meisje wist te ontsnappen maar toen ze thuis kwam kreeg ze door de bende naaktbeelden van zivhzelf opgestuurd, dit kon ze niet aan en daarom pleegde ze zelfmoord. De vader kwam achter deze beelden en maakte een afspraak om deze bendeleden te ontmoeten en daar sloeg de vader van het meisje de bendeleden dood uit wraak.
Weet iemand hoe deze film heet? Volgens mij was de film nederlands en op npo 1,2 of 3 uitgezonden. Ik kan het echt nergens vinden. Alvast bedankt!!
Welke taal NL of UK of VS? andere taal?
Waar speelt het verhaal? Land, achtergrond, alleen maar huis en op de weg/in auto?
Hoe heten de hoofdrollen?
Een naam kan 't verschil maken, alle informatie helpt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.