Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar/bij wie kan ik mijn scenario laten omzetten tot een film?

Ik ga een scenario maken van een korte animatiefilm (+- 30 min gok ik) Het is nog niet af maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Weet iemand waar ik mijn scenario professioneel kan laten omzetten tot de film die ik wil behalen, want zelf kan ik dit niet. Of wilt iemand van jullie voor mij doen? Ik kan er een vergoeding voor betalen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het moet ook wel goedkoop gedaan kunnen worden. Niet te duur, max 100 euro maar liever tussen de 50.Oof is dat onmogelijk voor deze prijs? Ik denk bijvoorbeeld aan een kortfilm gemaakt in blender? Is dit duur? Hoeveel zal dit kosten? Maar het mag ook op een goedkopere manier dan blender. Ik wil eigenijk goede kwaliteit voor een lage prijs.

Toegevoegd na 9 minuten:
het mag ook stopmotion gemaakt worden als dit goedkoper is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Even om je een idee te geven. Als je dit wil laten doen kost je dat 100 euro per uur, als een persoon het doet. Ik weet niet hoe het zit met de huidige status van techniek, maar vaak gaan daar manjaren in zitten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Big_Buck_Bunny

10 minuten heeft een jaar geduurd.

Dat kost dus al zo maar een 200.000 euro voor 10 minuten.

Stopmotion is nog veel duurder.

Je enige kans is om met iemand in contact te komen die gelooft in jou en jouw script zodat het niks kost, maar het een samenwerking wordt in vrije tijd. Wat waarschijnlijk zal resulteren in jaren wachten voor jou.

De enige echte oplossing is. Zelf Blender leren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hey,
Je kan ook eens horen bij vrienden & familie of zij iemand kennen of zij er zelf verstand van hebben.
Misschien is het dan goedkoper (bij familie zeker)
XX
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing