Hoe heet deze film?
Ik zit nu echt al een paar jaar met deze vraag en ben het nu zat. Misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ooit, jaren geleden, heb ik een film gezien waarvan ik niet meer weet hoe die heet. De film gaat over een grote familie met een hoop kinderen. Een scene die ik nog goed weet is dat ze allemaal na elkaar in bad gaan en de laatste een enorm smerig bad heeft.
Een groot deel van de film speelt zich af bij een waterzuiveringsgebouw. Volgens mij is een van de laatste scenes dat een van de kinderen in een ronde ruimte in het water valt en naar beneden wordt getrokken en overlijdt. Volgens mij een jongetje. (of misschien juist een van de eerste scenes?)
Volgens mij waren het allemaal blonde kindertjes, maar dat weet ik niet meer zeker.
Deze film heeft destijds veel indruk op me gemaakt, maar er zijn enkel deze flarden blijven hangen. Heeft iemand een idee over welke film ik het heb?
Ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel :)!
Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb geen idee meer welke taal de film was. Wel heb ik het beeld dat de gehele film erg grijs/wit/smerig was, maar dat zijn de flarden die ik me kan herrineren. Volgens mij kijk je vanuit het perspectief van 1 jongetje. Misschien is de moeder aan de drugs (weet ik ook niet meer).
Lekker verwarrend he? Maar ik moet het weten!
Toegevoegd na 18 minuten:
De scene met de verdrinking is volgens mij iets met een weddenschap? (ook niet zeker) er is een railing. Andere kinderen proberen te redden?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.