Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is Smosh zo beroemd geworden op YouTube?

Ik weet dat Smosh op 19 November 2005 is begonnen op YouTube en ik volg ze al jaren, maar ik vraag me gewoon af waarom ze zo beroemd zijn geworden. Zie video (is hun eerste video)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
807

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze waren een van de eerste YouTube kanalen, hun eerste video werd vaak bekeken en kwam zo op de homepage van YouTube. Doordat het op de homepage van YouTube kwam hebben ze nog meer views gekregen, waardoor mensen vaker hun video's wouden bekijken. Hun 2de video (pokemon theme) kreeg al snel 24.000.000 views. Toen ze uiteindelijk kwamen met de Food Battles vonden de mensen dat zo vet dat ze maar omhoog gingen met het aantal subscribers. Ze gingen ook (geweldige!) parodies maken die de mensen heel leuk vonden. Tegenwoordig zijn ze nummer 3 van YouTube, ond PewDiePie en YouTube Spotlight.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

al hebben ze 1 leuk filmpje en 1 iemand ziet dat kan diegene dat bijv. doorsturen of aan mensen laten zien enzo. waardoor het heel snel een grote internetsensatie kan worden. Cimorelli heeft dat ook en Justin Bieber is ook zo beroemd geworden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding