Is de film over drie mensen die in een parallel universum dinosauriërs tegenkwamen een parodie?
Ik zag laatst een film. De titel ben ik vergeten, het leek op "Lost World" of "Forgotten World". De film ging over twee wetenschappers en een soort vrijbuiter die midden in de woestijn een waterbaan-spookhuis binnengingen. Daar opende zich een poort naar een parallel universum.
In die parallelle wereld leefden dinosauriërs, pterodactyli, aapmensen en buitenaardse wezens. Het was een wonderlijke wereld vol gevaren, met restanten van "onze" wereld (zoals de bekende brug van San Francisco, maar dan als ruïne in een woestijn). En er was een tachyonversterker (of zoiets) die ze kwijt waren maar die ze beslist nodig hadden om het universum te redden.
Ik heb slechts delen van de film gezien omdat ik het verhaal en het acteerwerk te slecht vond om aan te zien. Tegelijk was de film zo ongelooflijk slecht dat ik er steeds opnieuw naar terugzapte: de lage kwaliteit maakte de film op een vreemde manier juist weer boeiend.
Wat ik mij nu afvraag, behalve de echte titel van deze film: was deze film serieus bedoeld, of was hij eigenlijk bedoeld als parodie op een bepaald genre?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.