Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er films waarin je kunt zien dat sommige homosexuelen wegens hun geaardheid hun plaats waar ze opgegroeid zijn hebben, moeten of willen verlaten?

Hallo,

ik zoek films waarin je duidelijk kunt zien dat sommige homosexuelen wegens hun geaardheid hun plaats waar ze opgegroeid zijn hebben, moeten of willen verlaten om van al hun problemen, confrontaties en miseries af te geraken...

Of hun vertrek goed of slecht afloopt maakt weinig rol, bestaan er dit soort films?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er toevallig gister een documentaire over gezien op uitzendinggemist.nl, die heet: the invisible men. Het gaat over 3 Pakistaanse mannen die het land moeten ontvluchten vanwege hun geaardheid. Als ze dat niet zouden doen, is de kans heel groot dat ze vermoord worden door familieleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is wel zo‘n film, maar ik weet de titel niet :S de hoofdrolspelers zijn tweede Amerikaanse mannen die in Texas wonen geloof ik, in de tijd van de cowboys
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BartO, je bedoelt Brokeback Mountain?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja die :P bedankt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kijk best veel films, maar ik kan zo geen specifieke aanwijzen. Het zou moeten betekenen dat homoseksuelen de hoofdrol spelen in de film. Echter zijn er wel genoeg films waarvan je ziet dat bepaalde bevolkingsgroepen inderdaad moesten vertrekken, maar geen homoseksuelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen antwoord maar een reactie!

Andere antwoorden (2)

Brokeback Mountain is er één geloof ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de film Milk van Gus van Sant, hier draait het ook om een soortgelijk thema. Sean Penn speelt de hoofdrol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer mooie film overigens, heb hem wel al gezien...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding