Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt de film 2012 na 21 december van dit jaar onder het genre komedie gezet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (11)

Nee, eerder onder actie. Dit gaat over een gedachte van bijv. de maya's, maar nadat we ze het ongelijk hebben bewezen hoeft datniet te betekenen dat het een komedie is. Stel je zelf maar de vraag : is deze film grappig? kijk e er nu dan niet iets anders naar?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, onder de categorie: Wishful Thinking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze dat niet doen dan doe ik het zelf wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een komedie is deze film niet, en zal hij ook dan niet zijn.

Wat deze film wel is, is fictie. En dat zal hij ook na 21 december 2012 zijn, dus daar verandert niets aan.
13 jaar geleden
Als elke film die niet gebaseerd is op de waarheid een komedie zou zijn zouden er daar een stuk meer van zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals bij zoveel science fiction is het achteraf altijd vermakelijk om anachronismen te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er net naar te kijken, is nu reclame, de film is wel knap gemaakt, helaas zullen heel veel mensen er totaal geen komedie in zien, maar bitter ernst.
Toch zullen de meeste van ons gewoon weer de kerst mee maken en ja, dan zullen er velen om moeten lachen.
Totdat het volgend einde der tijden wordt voorspeld.
Zo zit de nu eenmaal de mens in elkaar, rampen verkopen beter dan de eerste blaadjes aan de bomen in het voorjaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het niet ... of een deel catagorie komedie/drama.... wat een drama film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een coole vraag. Aangezien het bangmakerij is zou ik em eerder onder thriller of horror zetten. Maar ze slagen er niet echt in dus dan is wellicht het genre Scary movie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alternatieve geschiedenis waarschijnlijk.
Voor echte science fiction moet er toch minstens ook een aspect in zitten waarbij ontwikkelingen verklaard worden met technologie, en dat lijkt me niet het geval bij dit vage gezweef. Een soort Fantasy, dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik hier heb gelezen heb is dit
Dat de maya's zelf niks hebben gezegd en dat dit onzin is. Natuurlijk geloof ik zelf niet dat dit waar is en dat je de 21ste nog gewoon kan uitslapen.. Maar goed er kunnen wel wat dingen gebeuren maar wat denk je? Dat de HELE wereld opeens ontploft?! Dat zou pas erg zijn maar dat kan niet eens dus wees niet ongerust!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing