Wordt de film 2012 na 21 december van dit jaar onder het genre komedie gezet?
1.1K
1.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk op dit moment en ik lach nu al onbedaarlijk! :-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke vraag! onder welk genre valt de film nu?
Cryofiel
13 jaar geleden
Als ik een Maya-god zou zijn, zou ik lekker niets doen op 21 december. Op 22 december, als iedereen opgelucht aan het feestvieren is, zou ik de hemel openscheuren, met donderende stem roepen: "Verrassing! Lekker puh!", en dan alsnog de wereld laten vergaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film is een beetje oud nieuws als je de maya kalender geloofd, aangezien ze er AL LANGGGG achter zijn gekomen dat de maya kalender anders telt dan onze kalender, dus het is niet 2012, maar in 2208.
Lees:
Rekenfout
Onlangs werd bekend dat, mocht de wereld al vergaan, dit pas gebeurd op 2208, dit vermeld het NWT (Natuurwetenschap & Techniek) in hun novembernummer. Dit komt omdat wetenschappers een rekenfout hebben gemaakt met de telling en zou de kalender pas twee eeuwen later eindigen.
Onlangs werd bekend dat, mocht de wereld al vergaan, dit pas gebeurd op 2208, dit vermeld het NWT (Natuurwetenschap & Techniek) in hun novembernummer. Dit komt omdat wetenschappers een rekenfout hebben gemaakt met de telling en zou de kalender pas twee eeuwen later eindigen.
Cryofiel
13 jaar geleden
Poeh, wie heeft die tekst geschreven die je hier citeert? Ik tel maar liefst vijf taalfouten in dit korte stukje tekst...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, komt van een site af haha. Ze zijn beter in rekenen dan in taal ;) Ik zie er trouwens maar 1.
Cryofiel
13 jaar geleden
gebeurd --> gebeurt
op 2008 --> in 2008 (of: op 21 december 2008)
vermeld --> vermeldt
het NWT --> NWT (eigenlijk zelfs: NWT Magazine)
omdat --> doordat
en zou --> daardoor zou Omdat "het NWT" een twijfelgeval is, heb ik die niet meegerekend. Zo kwam ik op vijf fouten.
op 2008 --> in 2008 (of: op 21 december 2008)
vermeld --> vermeldt
het NWT --> NWT (eigenlijk zelfs: NWT Magazine)
omdat --> doordat
en zou --> daardoor zou Omdat "het NWT" een twijfelgeval is, heb ik die niet meegerekend. Zo kwam ik op vijf fouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we ook vooral niet vergeten dat de kalender van de Maya's op dat moment (of dat nou 2012 of 2208 is boeit niet) afloopt. Maar dat doet onze kalender elk jaar op 31 december. Dat wij dan aan het eindigen van de Maya kalender het vergaan van de wereld hebben gekoppeld wisten de Maya's ook niet natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het begon met een onschuldig bericht in het nieuws dat de maya kalender afloopt in 2012 (2208 dus) en dat dat voor de maya's een nieuw begin betekent.
Mensen hebben dit gekoppeld aan: nieuwe begin = einde van de wereld. Haha
Mensen hebben dit gekoppeld aan: nieuwe begin = einde van de wereld. Haha
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.