Ik zie vaak films waar paarden gebruikt worden, zo ook laatst weer en ik begin vraagtekens te krijgen?
Paarden worden in vele genre films gebruikt, zie ze ook vaak in gevechten/oorlogen/aliens waaronder van alle soorten wapens en ontploffingen gebruikt worden.
Meestal worden de paarden heftig geraakt, en zo wordt die persoon gered (als die blijft leven).
Maar hoe zit het met het paard hoe erg lijdt ie wel niet? of is het niet echt? want het is wel zielig om te zien.
Vaak wanneer het geraakt wordt, zie je daarna niks meer van het dier.
En het dier krijgt vaak de hardste/eerste pijnlijke dingen, vooral voor bescherming van de ruiter.
Ze krijgen veel te verduren wil weleens weten hoe het zit?
Nou weet ik wel dat de dieren getraind worden, en dat er mensen zijn die erop letten dat het dier niks overkomt.
Maar vroeger was het ook anders dan nu, en nu is het ook veel erger.
En dat met gebeurd met zoveel paarden, als ze er echt aan gaan vraag ik me af hoeveel paarden er nog overblijven en nog niet bedreigd zijn. Als je ziet hoeveel er gebruikt worden o.a om t verleden na te spelen.
Toegevoegd na 1 minuut:
Hopelijk is de vraag een beetje duidelijk, wist het niet helemaal goed te plaatsen of in welke context te zeggen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.