ik wil een op een concert iets doen met heel de zaal, hoe kan ik regelen dat alle mensen die tickets hebben deze printpapieren ontvangen?
op het concert van violetta op 16 augustus, wil ik tijdens een liedje één grote tekening vormen met heel de zaal, dormiddel van allemaal papieren op te steken, hoe kan ik er voor zorgen dat ik alle mensen die een ticket hebben gekocht bereik?
(zie bijgevoegde bestand voor alle info)
Toegevoegd na 2 minuten:
hier de info uit het bestand:
Ideetje Violetta Live concert 16 augustus 2015
Omdat dit concert de afscheidstournee is van Violetta , willen we hen bedanken voor wat ze voor ons betekent hebben. En we hadden volgend idee:
Met het hele sportpaleis zouden we tijdens het liedje ser mejor (bijvoorbeeld) de cast willen verassen.
We zouden allemaal samen een grote afbeelding willen vormen (iedereen zou dus een deeltje van onderstaande tekst moeten vormen).
Iedere persoon krijgt een gepersonaliseerd stukje, met op de achterkant de stoel en de rij en de blok waartoe dit behoord (de plaatsen van zijn/haar bestelde tickets) op in zijn mailbox, het is de bedoeling dat iedereen zijn geprinte stukje meebrengt. Tijdens een van de liedjes steken we dan allemaal tezamen ons papier omhoog, zodat het één grote tekening vormt. Hiermee willen we voor de cast een onvergetelijk en prachtig moment creëren. Dit is een ideetje dat al een tijd in mijn hoofd spookt, volgens het principe; small country, big V-lovers.
De meeste mensen zullen gewoon een roos papier moeten printen (allemaal dezelfde kleur roos), maar een deeltje moet tekst vormen (deze mensen krijgen een ‘speciaal’ deel)
+ foto
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.