Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag elke bekende Nederlander naakt in de Playboy verschijnen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Waarom mag deze vraag niet gesteld worden op GV als het betrekking heeft op het Koninklijk Huis?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nou liever niet zeg, straks Erica Terpstra er nog in! Dat gun je niemand!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Ja dat mag.. Of het ook verstandig is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom niet?
Als hij/zij dat graag wil...

Ik denk van wel hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor, dat mag best. Maar het gebeurt allen als ze gevraagd worden en ja zeggen.

Toegevoegd na 14 seconden:
allen = alleen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij wel in de Playboy maar niet in de Playgirl (bestaat die trouwens nog???) want daar mogen van mij alleen mooie, lekker en vooral ..... mannen in staan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor, de vrouw van WimLex die mocht niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mag wel. Nou vraag ik me af of wij dat dan ook willen zien.... :s Aan de andere kant kan ik me nu even niet voorstellen wie mij nou echt shockeren....
Volgens mij zorgt de fotograaf er dan wel voor dat de foto's wel chique blijven.
Van mij mag iedere bekende Nederlander erin hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige bekende nederlanders staan onder contract bij bv een tvzender of magazine. Ze hebben dan ondertekend dat ze niet mogen poseren voor bv de playboy.
Ik weet dat het misging toen één van de dames van ' .... next topmodel" na de wedstrijd een fotoreporage liet maken... Boete en schorsingen. Ook missen (bv miss Holland ofzo) mogen meestal niet in zo'n blad poseren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mag wel, maar willen we dat?
Straks krijgen we nog Patricia Paay op haar 70 ste of
80 tse, ik vrees dat zij wel wil, maar wij ook ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke bekende Nederlander. Pattry Brard laat die voor mij maar helemaal zitten.

Er zullen wel velen worden gevraagd die een geweldig lijf hebben maar vrees dat er heel erg veel ook zullen weigeren. Maar ja als je geld nodig hebt zoals Patricia Paay ja dan zal het wel anders worden.

Koninklijkhuis ... ik zit echt niet te wachten op Beatrix of Alexander.

Het Koninklijk Huis wordt zwaar beschermd in Nederland en de regels volgens GV hebben dan met respect te maken. Als je deze vraag over hun zou stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zij zoeken alleen maar bekende nederlanders die extra lezers aantrekt. en dan een betere verkoop hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van wie zou dat niet mogen? Veel poltici zullen van hun partij niet in de playboy mogen. Reken maar dat de playboy met een naakte Femke Halsema goed zal verkopen, maar je zult haar nooit in de playboy zien. Dat weet ik wel zeker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Feniks;

Het staat eenieder gelukkig vrij om zijn of heur onbedekte geslacht in een mannen- of vrouwenperiodiek nakend geportretteerd te doen verschijnen en dat is een groot goed. Maar niet alles wat mag moet ook direct.
Wat alles overigens niets met het koninklijk huis van doen heeft; als een van de leden daarvan de behoefte gevoelt te tonen waarmede God den Heer of Moeder Natuur hem of haar heeft toebedeeld; ga gerust uwen koninklijken ganghe!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, mij lijk het wel dat iedere Nederlander in de Playboy man verschijnen, maar voordat ze der in komen te staan moeten ze der eerst lijkt mij goed bij na denken of het kan kwa uiterlijk en karakter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar hebben we het eigenlijk over?
We weten toch allemaal hoe naakt er uit ziet?
Als je het goed bekijkt is het normaler dan gekleed te zijn.
Of mag oud soms niet?
Ben je dan over de datum?
Maar er zijn veel meer ouderen dan jongeren, dus ja, hoe moet dat dan?
Van mij mogen ze er allemaal in jong of oud
En met de computer kan je zoveel bijwerken!
Dus is het toch nep wat we zien!
Dus, waar hebben we het over?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat mag als het voor Playboy commercieel interessant is. Als ze er iets aftands inzetten zal namelijk niemand het blad kopen. En zijn ze snel failliet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor. Maar of het dan ook verkoopt???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat mag wat mij betreft. Waarom zou dat niet mogen. Ik zal zelf niet voor de Playboy poseren, maar daar heb ik mijn redenen voor. Maar als iemand dat wil, en de Playboy lijkt het een goed idee, waarom zouden we ze dan een strobreed in de weg leggen.

Beauty is in the eye (of 'the I') of the beholder. En niemand verplicht jou om de Playboy te kopen.

Voor wat betreft het koningshuis, dat moet om democratische redenen worden afgeschaft.
15 jaar geleden
miss paay staat er toch ook weer in !! niet dat ik het mooi vind
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing