Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laat Roel van velzen zijn kleding maken, of koopt hij op de kinderafdeling?

hij ziet er altijd zo leuk uit.. vandaar de vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kinderafdeling? wat een rare vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij heeft een styliste, Manon Meijers. En er zijn bedrijven die speciaal voor hem pakken maken, zoals Tailors & Co. (zie http://www.tailorsandco.nl/)
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat laat hij maken. Een kind is (meestal) niet zo breed.

Toegevoegd na 1 minuut:
En daar bedoel ik niet mee dat hij extreem breed is; hij is natuurlijk niet zo groot, maar heeft een normale breedte van een volwassen persoon. Dus je kan hem niet in kinderkleding stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij gewone kleding koopt, en dan aan z'n moeder vraagt om het heel heet te wassen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Roel is getrouwd en zijn vrouw is zwanger. Wat een onzin om te denken dat z´n moeder nog voor hem zou zorgen...
Roel van Velzen is ongeveer van mijn lengte en ik koop mijn kleren ook altijd gewoon in een winkel.

En qua breedte denk ik dat ik Roel overtref...LOL.

Ik maak ook veel zelf, maar dat komt omdat ik wel eens wat anders wil dan standaard.

En Roel zal nu wel kleding laten maken, nu hij zich dat kan veroorloven, maar voor die tijd moest hij ook gewoon naar een winkel.
En liet hij zijn broeken korter maken.

Net zoals ik dat vaak voor mijn zonen moet doen:
Een broek netjes en goed korter maken is
zo'n probleem niet hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding