Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vermiste sms'jes?

Zeer regelmatig worden sms'jes die ik verstuur naar mijn vriend pas na uren of soms zelfs helemaal niet afgeleverd. Sms'jes van verschillende lengtes, op verschillende tijdstippen en als hij gewoon bereik heeft. Hij heeft zijn telefoon ook altijd aanstaan. Ik begrijp er niets van.
We hebben allebei Vodafone en zij zeggen dat dit niet kan. Maar het gebeurt dus wel en heeft al een paar keer geleid tot wat onenigheid helaas.
Nu zullen jullie zeggen, bel dan gewoon, maar dat kan natuurlijk niet altijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit lijkt te liggen ana het niet juist onderhouden van contact met het netwerk door de mobiel. Aan welke kant dit probleem zit is niet duidelijjk; Wij hebben bij Hi met een HTC mobiel hetzelfde probleem: Bij het versturen van een SMS of bellen met de telefoon komen opeens allemaal 'opgehoopte' berichten binnen.Ook wij hebben strijd met Hi; Zij beweren het is de telefoon. De fabrikant zegt dat het een netwerkfout is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb er ook last van (ook vodafoon) heb de servicelyn gebeld en volgens hun lag dat aan mijn toestel of simkaart. Moest maar nieuwe kopen!! Ik snap dr ook nx van maar is wel ontzettend vervelend !

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn smsjes stuurde ik naar mensen met div.provider. En als k nieuwe gsm koop weet ik niet of dat van vodafoon is,denk telfort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je raadt het waarschijnlijk al. ik had het ook.
het was maar met een persoon. ik kreeg ook te horen dat het aan het toestel lag.
ik heb toen een ander toestel gebruikt en daarmee was het probleem niet opgelost.
uiteindelijk kreeg de ontvanger een ander toestel door de verlenging van zijn abonnement en was het opgelost.
het lag in mijn geval aan het toestel van de ontvanger. want verder is er niets veranderd.
ik jou geval lijkt het erop dat het ligt aan het toestel van je vriend.
probeer het eens. je hebt toch nog wel ergens een oud toestel liggen?

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zoiets dachten wij ook. Hij heeft nu een Iphone maar het gedoe is met zijn vorige toestel (een htc) begonnen en loopt dus nu gewoon door :-(.
Ik heb het probleem ook al eens gehad, gewoon naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe simkaart(hierbij houd je je eigen nummer nog).

Het blijkt dat oudere simkaarten vaak problemen geven op netwerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: