Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb Navigon op iPhone+BlueTooth oortje.Ik wil graag instructies van Navigon op mijn oortje.Waarom lukt dit niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik je vraag zo lees, dan is het eerste wat in mij op komt: 'A2DP'. Dit staat voor Advanced audio distribution profile. Dat is het Bluethooth-protocol wat er voor zorgt dat geluid (lees; muziek) draadloos van je apparaat naar de speakers in de auto gaat, of in dit geval naar je bluethooth headset.

Omdat je aangeeft dat het om een oortje gaat, denk ik dat dit apparaatje alleen maar spraak ondersteund en geen audio middels A2DP.
Dit zou je kunnen zien in de specificaties van je headset.

Een ander punt is of de Iphone uberhaupt wel A2DP ondersteund, of dat je alleen maar geluid kunt doorsluizen als je de Iphone in een carkit zet, en de Iphone-stekker van je radio gebruikt.

Als advies zou ik je willen aanraden om de term A2DP eens op wat Iphone-forums los te laten of in de appstore te kijken om te zien of er al wat apps voor zijn die overeen komen met de Os-versie op jouw iphone.

Onderstaande link zou je een beetje op weg kunnen helpen, en anders kun je altijd google eens even een slinger geven. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank... ik ga eens verder kijken. Het bijzondere is dat als
ondertussen mijn telefoon gaat (op oortje), dat dan de navigatie instructies doorgaan... OOK op mijn oortje... na beeindigen tel gesprek, stoppen ook de instructies weer...
Op de iPhone kan ik verder niets instellen. Dat kan ik ook niet op een BT Parrot handsfree set, maar daar komt muziek EN instructies (ongevraagd) via de speakers... ???

Andere antwoorden (1)

Werkt gewoon geluid of muziek van de iPhone wel op je oortje?
Zoniet dan is hij niet geschikt voor de Bluetooth van de iPhone!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bijzondere is dat als ondertussen mijn telefoon gaat (op oortje), dat dan de navigatie instructies doorgaan... OOK op mijn oortje... na beeindigen tel gesprek, stoppen ook de instructies weer...
Op de iPhone kan ik verder niets instellen. Dat kan ik ook niet op een BT Parrot handsfree set, maar daar komt muziek EN instructies (ongevraagd) via de speakers... ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik geen Navigon, maar TomTom en dat werkt goed.
Neem anders contact op met Navigon.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding